Просування іміджу України за кордоном

Крім законотворчої діяльності та участі у формуванні бюджетних рамок діяльності державних установ, які залучені до формування та реалізації зовнішньої іміджевої політики України, а також протидії дискредитаційній активності Кремля за кордоном, ВРУ має власні інструменти парламентської дипломатії, які грають значну роль у формуванні авторитету України на міжнародній арені.

Докладніше про тему

Порівняйте позиції партій

Слуга народу 43,16%

Тема безпосередньо не згадується в політичний програмі партії.

На сторінку партії

Опозиційна платформа “За життя” 13,05%

Аналіз програмних положень та заяв лідерів ОПЗЖ виявив брак у цієї політсили візії просування іміджу України закордоном.

На сторінку партії

Батьківщина 8,18%

Хоча згадка є не безпосередньою в програмному документі, але частково можна співвіднести з бажанням партії продовжити збільшення бюджетних видатків на потреби розвитку українського кіно, книги, медіа програм на радіо і телебаченні.
У програмі «Треба діяти» Ю. Тимошенко наголосила на необхідності розвитку туризму, що несе в собі не тільки збереження культурної спадщини, а й показує світу нашу сутність як української нації.

На сторінку партії

Європейська солідарність 8,10%

Окремий розділ передвиборної програми «ЄС» пропонує сприяти моді на Україну та відкривати її світу. Вказується, що за останні 5 років Україна отримала міжнародну суб’єктність, що дозволяє проводити свої національні інтереси на міжнародній арені. Комплексним національним проектом має стати відкриття України світові, що також сприятиме інтеграції українського суспільства у європейську та євроатлантичну співдружність. Йдеться про необхідність широкомасштабних скоординованих заходів за участі як дипломатичного корпусу, так і українського бізнесу та діаспори.
Протидія російській агресії в інформаційному та кібер просторах також зазначається у програмі. Окремим напрямом вказується необхідність постійної інформаційної присутності теми окупованих Криму та Донбасу з метою підтримки міжнародної коаліції протидії Росії.

На сторінку партії

Голос 5,82%

Хоча політична програма партії не визначає і не описує в деталях цей напрям, в одній із публічних заяв партії йдеться про необхідність об'єднання зусиль різних політичних та громадських сил з метою посилення ролі України на зовнішньополітичній арені.

На сторінку партії

Радикальна партія 4,01%

Ця сфера зовнішньої політики стоїть поза увагою політичної сили. Питання іміджу України прослідковується лише в контексті необхідності внутрішнього зміцнення задля посилення міжнародних позицій.

На сторінку партії

Сила і честь 3,82%

Аналіз програмних документів партії та виступів її ключових представників не виявив чітко окресленої візії просування іміджу України закордоном.

На сторінку партії

Опозиційний блок 3,03%

ОБ обходить увагою питання просування іміджу України за кордоном. Виходячи з позицій озвучених представниками політсили, її зовнішньополітичний порядок денний сконцентровано здебільшого на пошуках способів закріплення України на міжнародній арені як сильного всередині та незалежного від зовнішніх сил актора.

На сторінку партії

Українська стратегія Гройсмана 2,41%

Програмним документам УСГ бракує візії просування іміджу України закордоном. Водночас, серед заходів, що сприймаються лідерами УСГ як такі, що просувають імідж України закордоном – щорічна Міжнародна конференція з питань реформ в Україні.

На сторінку партії

Свобода 2,15%

У передвиборчій програмі про просування іміджу України за кордоном мова не йде.
Водночас бачення цього напряму присутнє у програмному документі партії, що зазначає про розробку та впровадження дієвої державної програми становлення позитивного образу України у світі та залучення через спеціальні державні програми української діаспори до лобіювання українських інтересів у світі. Згадано про потребу впровадження ефективної системи інформаційного захисту України (п. 8.17), а також про створення та сприяння ефективному «функціюванню міжнародних інформаційних каналів для популяризації України у світі» (п. 5.9).
Олег Панькевич, заступник голови «Свободи», відзначав необхідність поширювати у світі інформацію про правдиву історію України . На потребі зміцнювати інформаційну політику для формування у світі бачення ситуації в Україні наголошував Олег Осуховський .

На сторінку партії

Громадянська позиція 1,04%

Мета сприяти підвищенню авторитету України на міжнародному рівні закріплена у Статуті ГП. Конкретної стратегії просування іміджу України за кордоном немає. Політична сила вказує на необхідність популяризації у світі української історії та культури, об’єктів Всесвітньої історичної спадщини і туристичних маршрутів на території України.
Є згадки і в контексті того, що псує сприйняття країни в світі, в саме з огляду на проблему корупції, зарегульованості та непрозорості. Для підвищення авторитету країни необхідно провести внутрішні системні зміни. «Посли та партнери відкрито говорять про системні проблеми. Тому важливо самостійно робити зміни зсередини, щоб привернути до себе партнерів. Ми маємо самі відстоювати свої інтереси. Інші гравці не можуть робити за нас нашу роботу. Тоді буде солідарна підтримка», – зазначив А. Гриценко.

На сторінку партії

Самопоміч 0,62%

Про просування іміджу України за кордоном у перевиборчій програмі згадано дотично, зокрема у контексті запровадження оцінювання якості дипломатичної служби.

На сторінку партії